Als uw vraag er niet bij staat kunt u een help-ticket aanmaken. U ontvangt een bevestiging van ontvangst met ticketnummer die aan die vraag is gekoppeld. U kunt ook bellen. Klik hier om naar de contactpagina te gaan.

Heeft u een vraag die er niet bij staat? Dat kan goed, deze help pagina zijn wij nu aan het opbouwen. U kunt uw vraag naar ons Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Wij zetten het antwoord dan op deze plek, en passen die aan tot het duidelijk is voor u.

Overzicht per gespreksonderwerp:

  • FAQ E-MAIL (4)

    Help nodig bij het beheren van uw e-mail boxen, webmail, of instellen van uw e-mail in programma's,
    help bij forwards of het maken van een auto reply (automatisch antwoord)?
    Hier vindt u alle veel voorkomende vragen met antwoorden.

  • FAQ Website beheren (3)

    Help bij het beheren van uw website. Afbeeldingen plaatsen, artikelen aanpassen en tips hoe u het maximale resultaat er mee kunt behalen bij Google of uw bezoeker.